Ordrer under DKK 5.000

For ordrer under DKK 5000, inklusive moms, skal afbestilling ske skriftligt til info@Kyskokken.dk , således at afbestilling er modtaget hos os minimum 5 hele hverdage før det aftalte leveringstidspunkt. Ved afbestillingen modtager du en bekræftelse på, at afbestillingen er modtaget.

Indtil 5 hele hverdage inden det aftalte leveringstidspunkt kan du også korrigere din ordre skriftligt ved at sende en mail til info@Kyskokken.dk

Ved afbestilling senere end 5 hele hverdage før den aftalte leveringsdato gælder følgende regler: Ved afbestilling op til 1 hel hverdag inden det aftalte leveringstidspunkt, kan vi kræve en godtgørelse svarende til 75 % af den aftalte pris, inklusive moms, for det bestilte. Derudover kan vi kræve betaling for udgifter til særligt aftalte ydelser, såfremt vi ved bestillingen har angivet, at disse særligt aftalte ydelser ikke kan afbestilles.

Nægtes modtagelse af bestillingen på den aftalte leveringsdato, betales fuld pris for hele bestillingen.

Alt service, kasser mm. der tilhører Kys Kokken, skal efter endt arrangement rengøres og returneres til Kys Kokken. Ved ødelagt, beskadiget eller manglende service fakturaeres kunden for dette jf. aktuelle anskaffelsespriser.

Ordrer på eller over DKK 5.000

For ordrer på eller over DKK 5000, inklusive moms, skal afbestilling ske skriftligt til info@Kyskokken.dk  således at afbestilling er modtaget hos os minimum 14 hele hverdage før det aftalte leveringstidspunkt. Ved afbestillingen modtager du en bekræftelse på, at afbestillingen er modtaget.

Indtil 5 hele hverdage inden det aftalte leveringstidspunkt kan du også korrigere din ordre skriftligt ved at sende en mail til info@Kyskokken.dk

Ved afbestilling senere end 14 hele hverdage før den aftalte leveringsdato gælder følgende regler: Ved afbestilling op til 5 hele hverdage inden det aftalte leveringstidspunkt, kan vi kræve en godtgørelse svarende til 25 % af den aftalte pris, inklusive moms, for det bestilte. Ved afbestilling op til 1 hel hverdag inden det aftalte leveringstidspunkt, kan vi kræve en godtgørelse svarende til 75 % af den aftalte pris, inklusive moms, for det bestilte Derudover kan vi kræve betaling for udgifter til særligt aftalte ydelser.

Nægtes modtagelse af bestillingen på den aftalte leveringsdato, betales fuld pris for hele bestillingen.

Alt service, kasser mm. der tilhører Kys Kokken, skal efter endt arrangement rengøres og returneres til Kys Kokken. Ved ødelagt, beskadiget eller manglende service fakturaeres kunden for dette jf. aktuelle anskaffelsespriser.